Ademsessies



Ervaar jij dit ook?


  • Je ademt hoog en snel
  • Je staat altijd aan en je hoofd maakt overuren
  • Je kan niet goed slapen en tot rust komen¬†
  • Je voelt je vaak opgejaagd
  • Je voelt je lichaam boet meer en kan de signalen die het geeft niet waarnemen
  • Je hebt geen balans tussen hoofd, hart en lichaam.

Steeds meer mensen zien en ervaren  het nut van een goede ademhaling. Je ademhaling helpt je met een vitaler, bewuster en onspannen leven.


En het mooie is, je ademhaling heb je altijd bij je!


Hierbij alvast een oefening ter ontspanning.



Een simpele oefening ter ontspanning


"Langer uit- dan inademen"


Dit is de simpelste en krachtigste oefening op het moment van acute stress.Je ademt rustig en met kracht in door je neus en rustig en zachtjes en een keer zo lang uit door je mond met getuite lippen (net of je rookt, maar dan zonder sigaret, dat is veel gezonder)

Bijvoorbeeld 3 seconden in, 6 seconden uit. En als dat goed gaat 4 seconden in en 8 seconden uit. Hoe langer je de uitademing weet te maken, des te beter.

Begin kort, met je huidige tempo en rek je uitademing op!


Ademsessie doen? Kom eerst even vrijblijvend kennismaken om na te gaan of dit passend is.